Posted in աշխարհագրություն

Մեքենաշինություն և Մետաղաձուլություն

1․ Ի՞նչ դեր ունի մետղաձուլությունը ժամանակակից կյանքում և տնտեսության մեջ: 
Մետաղաձուլությունը յուրաքանչյուր երկրի տնտեսական և ռազմական
հզորության հիմքն է
:

2. Ի՞նչպիսի փոխադարձ կապեր կան մեքենաշինության և մետաղաձուլության միջև:
Նրանք փողկապակցված են, մեքենաշինության հիմքը դա մետաղաձուլությունն է։

3. Քարտեզի վրա նշել այն երկրները, որոնք առաջատար են մեքենաշինության ոլորտում: 

4. Քարտեզի վրա նշել այն երկրները, որոնք առաջատար են Էեկտրաէներգիայի արտադրությամբ: 

5. Քարտեզի վրա նշել այն երկրները, որոնք առաջատար են երկաթաքարի արդյունահանմամբ: 

Author:

Բարև հիմա դու գտնվում ես իմ բլոգում։Ես Կատրինն եմ ազգանունս Ստեփանյան է, ես 13 տարեկան եմ։Սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում, Միջին դպրոցում ։Շատ եմ սիրում մայրիկիս հետ երեկոյան ֆիլմներ նայել։Ես, երբ մեծանամ ուզում եմ ճամփորդել ամբողջ աշխարհը:Ես սիրում եմ նաև խաղալ Roblox:

Leave a comment