Posted in աշխարհագրություն

Ազգային տնտեսություն

Դասի հղումը

1. Որո՞նք են տնտեսության զարգացման նախադրյալները:

Տնտեսության զարգացման նախադրյալներ են՝ երկրի բնական պայմաննը ու ռեսուրսները, աշխարհագրական դիրքը, հարևան երկրների ազդեցությունը և այլն:

2. Նշեք 5 երկիր որտեղ տնտեսության առաջատար ճյուղը…

ա) գյուղատնտեսությունն է
Ֆրանսիա, Գերմանիա, Կանադա, ԱՄՆ, Ավստրալիա

բ) արդյունաբերությունն է
Ֆրանսիա, Գերմանիա, ԱՄՆ, Ճապոնիա

գ) սպասարկման ոլորտն է
Ֆրանսիա, Գերմանիա, ԱՄՆ, Ավստրիա

3. Ի՞նչ ազդեցություն ունի բնակչության սեռատարիքային կազմը տնտեսության զարգացման վրա:

Սեռատարիքային կազմը մեծ նշանակություն ունի տնտեսության վրա:

4. Ի՞նչ ազդեցություն ունի երկրի աշխարհագրական դիրքը երկրի տնտեսության զարգացման վրա. բերել օրինակներ:

5. Ի՞նչ ազդեցություն ունեն երկրի բնական պայմաններն ու ռեսուրսները երկրի տնտեսության զարգացման վրա. բերել օրինակներ:

Եթե երկրի բնական պայմաններն ու ռեսուռսները շատ են, ապա տնտեսությունը զարգացած է:

6. Ի՞նչ ազդեցություն ունի հարևան երկրների ազդեցությունը երկրի տնտեսության զարգացման վրա. բերել օրինակներ:

Եթե հարևան երկրները օգնում են տոյալ երկրին, ապա տնտեսությունը ավելի զարգացած է լինում:

Author:

Բարև հիմա դու գտնվում ես իմ բլոգում։Ես Կատրինն եմ ազգանունս Ստեփանյան է, ես 13 տարեկան եմ։Սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում, Միջին դպրոցում ։Շատ եմ սիրում մայրիկիս հետ երեկոյան ֆիլմներ նայել։Ես, երբ մեծանամ ուզում եմ ճամփորդել ամբողջ աշխարհը:Ես սիրում եմ նաև խաղալ Roblox:

Leave a comment