Posted in աշխարհագրություն

23.11.23

1
  1. Ուրվագծային քարտեզի վրա նշել ռասսաների տեղաբախման հիմնական շրջանները

Հիմնական ռասսաներն են `եվրոպոիդ,մոնղոլոիդ,նեգրոիդ,ավստոլորդ

2
  1. Գրել հետևյալ երկրներում գերիշխող դավանանքը՝ նշելով նաև համաշխարհային կրոնի ուղղությունը. Արգենտինա, Իսրայել, Ճապոնիա, Չինաստան, Ռուսաստան, Ֆրանսիա, Կանադա, ԱՄՆ, Իրան, Սաուդյան Արաբիա, Ալժիր, Նիգեր, Վիետնամ, Նիդերլանդներ, Կազախստան, Ուկրաինա, Թուրքիա, Ուրուգվայ, Վրաստան, Բրազիլիա, Ավստրալիա, Մոնղոլիա, Հունաստան, Լեհանստան, Հս. Կորեա, Հայաստան

Համաշխարհային կրոնի ուղղություններն են`բուդդայականություն,քրիստոնեություն,հուդայականություն և մահմեդականություն:Այս չորսկրոնիուղղություններն են`տարածված աշխարհի տարբեր երկրներում:

Արգենտինա –քրիստոնեություն

Իսրայել –բուդդայականություն

Ճապոնիաբուդդայականություն

Չինաստան –բուդդայականություն

Ռուսաստան –քրիստոնեություն

Ֆրանսիա –քրիստոնեություն

Կանադա – հուդայականություն

ԱՄՆ –քրիստոնեություն

Իրան –մահմեդականություն

ՍաուդյանԱրաբիա –մահմեդականություն

Ալժիր –մահմեդականություն

Նիգեր –քրիստոնեություն

Վիետնամ –բուդդայականություն

Նիդերլանդներ –քրիստոնեություն

Ղազախստան –մահմեդականություն

Ուկրաինա –քրիստոնեություն

Թուրքիա –մահմեդականություն

Ուրուգվայ – հուդայականություն

Վրաստան –քրիստոնեություն

Բրազիլիա –քրիստոնեություն

Ավստրալիա –քրիստոնեություն

Մոնղոլիա –բուդդայականություն

Հունաստան –քրիստոնեություն

Լեհանստան – բուդդայականություն

Հս.Կորեա –բուդդայականություն

Հայաստան –քրիստոնեություն

  1. Ուրվագծային քարտեզի վրա նշել 5 բազմազգ (պոլիեթնիկ) և 5 միազգ (մոնոէթնիկ) երկիր

Բազմազգ – ԱՄՆ, Կանադա, Բրազիլիա, Ռուսաստան, Չինաստան

Միազգ – Հայաստան, Ալժիր, Իսլանդիա, Ճապոնիա, Իրան

Author:

Բարև հիմա դու գտնվում ես իմ բլոգում։Ես Կատրինն եմ ազգանունս Ստեփանյան է, ես 13 տարեկան եմ։Սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում, Միջին դպրոցում ։Շատ եմ սիրում մայրիկիս հետ երեկոյան ֆիլմներ նայել։Ես, երբ մեծանամ ուզում եմ ճամփորդել ամբողջ աշխարհը:Ես սիրում եմ նաև խաղալ Roblox:

Leave a comment