Posted in Մայրենի

Ամանորյա ամսագիր

Ամանորյա բացիկ-բարեմաղթանք

This image has an empty alt attribute; its file name is d091d0b5d0b7d18bd0bcd18fd0bdd0bdd18bd0b9.png

Հետաքրքիր փաստեր Ամանորի մասին

Աշխարհում առաջին անգամ Նոր տարին նշվեց ավելի քան 2000 տարի առաջ՝ հունվարի 1-ին՝ Կեսարի հրամանով:
Չինաստանի և մեր տոները չեն համընկնում. նրանք նշում են Նոր տարին հունվարի 21-ից մինչև փետրվարի 21-ն ընկած օրերից մեկին, ընդ որում՝ բավականին մեծ շուքով:
Տոնածառը լույսերով զարդարելու ավանդույթն առաջացել է 1895 թվականին, երբ այդպես զարդարվեց Սպիտակ տան դիմացի տոնածառը: 
 Իսկ Թաիլանդում Ամանորը նշվոմ է ապրիլի 13-ից 15-ը: Այս օրը մարդիկ իրար վրա ջուր և գունավոր փոշի են շփում: 
Իտալիայի որոշ շրջաններում մինչ այժմ կա Նոր տարվա գիշերը հին իրերը լուսամուտից դուրս նետելու ավանդույթը: Այս ընթացքում իսկապես վտանգավոր է փողոցով քայլելը, քանի որ ցանկացած պահի վերևից կարող է բան ընկնել: 

Author:

Բարև հիմա դու գտնվում ես իմ բլոգում։Ես Կատրինն եմ ազգանունս Ստեփանյան է, ես 13 տարեկան եմ։Սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում, Միջին դպրոցում ։Շատ եմ սիրում մայրիկիս հետ երեկոյան ֆիլմներ նայել։Ես, երբ մեծանամ ուզում եմ ճամփորդել ամբողջ աշխարհը:Ես սիրում եմ նաև խաղալ Roblox:

Leave a comment